Bilder på era skäggagamsterrarium?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

384
18
mr_fan:
Bilder på era skäggagamsterrarium skulle uppskattas om ni har lust att ladda upp för jag ska bygga terrarium till min och måste ha inspiration.

2048
773
psyjoh:
Både nyare och äldre bilder. Finns fler i galleriet. Svårt att hitta alla äldre bilder i luren hehe..

2048
773
psyjoh:
Det är dags för mina stora att få större oxå men har inte bestämmt om det ska byggas eller köpas men det måste bli nu snart och tänkte göra helt annorlunda med inredningen då. Har kört mkt med lera men har tröttnat på det. Fast djuren gillar  det så man får väl tänka på dem också ...

544
424
Gibblo:
Mysiga setups, psyjoh!

2048
773
psyjoh:
Tack. Tycker själv det ser slitet och tråkigt ut nu men det är väl för man har vant sig. Vi ska behålla en av ungarna och då är jag sugen på att bygga tre terrarie ovanpå varandra så alla skäggisar kan bo där i. 

68
66
aajje:

2048
773
psyjoh:
Grästuvor ska jag oxå ha in sen. Har du bara grävt upp dem och satt dem i substratet?

68
66
aajje:
Japp! Dock så är grästuvorna borta nu då dom blev förstörda och halvt uppätna :p

155
39
kosinuss:


Gjenbruk av noe som en kan finne på en søndags tur i skogen.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild