Skäggagam :)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

14
0
Geras:
Hej jag har lite funderingar å frågor iumed att ja nog snart kommer skaffa en skäggis.

funderar på att köpa ett terrarium med måten 100x40x50 funkar de att ha ett sånt från bäbis till full vuksen å livert utt ? 

tänkte köppa från en lokal djur affär men hörde att det ska vara en reptil mesa snart i malmö så vet inte om ja ska vänta å se vad som finns där ? nån åsikt :)

2048
773
psyjoh:
Det är för litet. Räcker ett halvår till nio månader, kanske lite längre om du har tur. Jag började med 90x45x45 men de växte ur det rätt snabbt. 140-150 brett x 60x60 eller x70x70 så har du ett bra terrarie. Helst större :)

14
0
Geras:
okok
 


14
0
Geras:
psyjoh skrev:
Det är för litet. Räcker ett halvår till nio månader, kanske lite längre om du har tur. Jag började med 90x45x45 men de växte ur det rätt snabbt. 140-150 brett x 60x60 eller x70x70 så har du ett bra terrarie. Helst större :)


så aningen sörre så klarar ja mig :)

2048
773
psyjoh:
Japp :)

14
0
Geras:
bör man försäkra sin skäggis? i så fall vad kan man räkna med att de kostar ?


2048
773
psyjoh:
Jag kollade det när jag skaffade mina men har inte gjort det än.. 43 eller 47kr/månad kommer inte ihåg och det var ett basbelopp för veterinärkostnader på 10000kr då.

2048
773
psyjoh:
Det var hos Agria..

14
0
Geras:
psyjoh skrev:
Det var hos Agria..

ok


14
0
Geras:
tänkte köppa från en lokal djur affär men hörde att det ska vara en reptil mesa snart i malmö så vet inte om ja ska vänta å se vad som finns där ? nån åsikt :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild