Visste ni detta om grön leguan DEL-2

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

45
462
Zuzanne:
Vi har valt att dela upp leguantråden i flera delar då den blivit lång.

För att få lite omväxling så har vi filmat tre korta sekvenser.

Filmerna är tagna i mitt hem och ger en bild av hur mina leguaner Zeldah och Zavannah ser ut.

Enjoy.

www.youtube.com/watch?v=LOn44L9DPKc

www.youtube.com/watch?v=enuH0GBUUGQ

www.youtube.com/watch?v=d4v1JUyxhCM&feature=youtu.be

Mvh Kim Hillman & Zuzanne Chlamydosaurus Hillman.

429
254
JACLAR123:
Så så spännande med en youtube kanal. :D 

Kan ni inte filma in en video, där ni vissar era djur och terrarium. :P

För ni har massor av spännande djur. :D

2048
773
psyjoh:
Vilket roligt hem :)
Så ska mitt se ut när barnen flyttat,  fullt med terrarier :)

333
97
leolina:
Häftigt :) Hur har ni byggt terrariumen till leguanerna? Hade varit kul att få se dem också :)

1159
625
Temla:
Zavannah har det så fint där i fönstret. Misstänker att hon stortrivs där. :) Fantastiskt att hon sitter så lugn när ni klappar henne. Imponerande djur, fast jag ska erkänna att jag skulle nog vara en aningen rädd om jag träffade en fullvuxen leguan. Den där svansen och det stora gapet är mycket respektingivande. skratt 

953
1840
peter54:
För allas kännedom.

Jag har helt på eget ansvar gått in och raderat allt som inte har med den här tråden att göra. Inga inlägg som pekar ut enskilda personer och deras förehavanden enskilt eller mellanhavanden sinsemellan accepteras, utan kommer omedelbart att raderas.

Personliga dispyter avhandlas genom personliga PM, posta ingen sådan skit här tack så mycket.

Sätt inte igång det här bråket på forum igen, jag påminner om att det finns hårdare åtgärder än raderingar av inlägg att ta till. Anders är borta över helgen och han har bett mig att hålla ett öga på sajten. Nu gör jag mer än håller ett öga - jag rensar bort skit. Respektera sajtens trivselregler och vad jag i egenskap av moderator ber er om nu.

Tack för ordet / Peter
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild