Sökes: Skötselråd för Lygodactylus williamsi

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

544
424
Gibblo:
Som rubriken lyder, hade varit trevligt med ett skötselråd för denna art här.
Tänkte själv införskaffa mig dessa ödlor men vill lära mig mer om dem först och upptäckte att det var dåligt med svenska skötselråd på nätet.

Någon kunnig som känner för att skriva ett?

Tack på förhand :)

903
509
Evanjeline:
Jag skulle kunna skriva ett, men jag har bara haft williamsi i ett halvår så jag vet inte om min erfarenhet är lång nog? Jag har dock gått igenom i princip allt som finns på svenska och engelska sidor, kontaktat uppfödare som har skickat information till mig och läst en del på tyska.

2966
1645
Hoggaforfan:
Evanjeline skrev:
Jag skulle kunna skriva ett, men jag har bara haft williamsi i ett halvår så jag vet inte om min erfarenhet är lång nog? Jag har dock gått igenom i princip allt som finns på svenska och engelska sidor, kontaktat uppfödare som har skickat information till mig och läst en del på tyska.

Lägg till en notis att du bara haft dem ett halvår och be folk kommentera om det är något du missat. Då finns det i alla fall en grund tills någon kunnigare tar tag i det (om det behövs)

544
424
Gibblo:

Ja jag sa likadant när någon frågade efter ett skötselråd på tigerpyton men folk verkade tycka att man skulle skriva ett ändå, så det gjorde jag! Så får någon proffessor i ämnet tillägga eller ändra vid behov.

Gör du samma :)


903
509
Evanjeline:
Nu har jag skrivit ett skötselråd i alla fall, så får vi se om det godkäns;>

343
119
Salig:
Toppenjobb Evanjeline! Det finns ju några williamsi ägare här så behövs något redigeras hittas det nog snabbt. Men jag är säker att du gjort ett bra jobb ;)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild