Vem kommer att sälja fryst foder på mässan 27/9?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

62
73
JohannaT:
Nu var det ett tag sedan jag köpte fryst foder på en mässa, men senaste gången jag gjorde det så var jag tvungen att vara snabb eftersom att det tog slut senare på dagen.
Eftersom jag kan tänka att det är lite speciellt att ha med fryst foder på en mässa och hålla det kallt så kan jag tänka att inte alla som har det i sitt sortiment kommer att ta med det.
Så ska jag kontakta någon av utställarna och kanske förhandsboka, eller kommer det gå att hittas där?Det är säkertnågon som har mer koll på det här än jag har. Hur brukar ni göra?

81
113
Henriette:
Kim Hansson brukar jag boka av. Har du facebook är det lättare att hitta honom därigenom =)

22
2
joing:
Både Kim Hansson och burbolaget brukar ha frysboxar med foder.
Brukar förboka hos herr Hansson oxå. 
Här har du en sida på Fb där han har annons Bl.a  
www.facebook.com/groups/594880563895163/

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:
Dom flesta som säljer frysfoder på svenska mässorna annonserar på diverse olika köp&sälj sidor, så mitt tips är att söka där & sedan ta kontakt med någon för att boka foder, även om du verkligen är ute i sista sekunden måste jag säga :) Mässan är ju inom 1 dygn... Jag brukar boka mitt foder veckor eller månader före mässan så man är säker på att få tag på det man söker. Vanligast brukar priserna ligga på 90-100kr/kg på råttor. Lycka till!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild