Expo Stockholm! Vad köpte ni?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

126
6
AjPaj:

Kega: Det tycker jag låter som en utmärkt idé! Det fanns ju en hel del olika terrarium till bra priser på mässan, men du hade kanske ingen bil?


59
8
glamwarrior:

blodpyton 0.1.0 och en oriente bearded anolis 0.0.1


40
3
sandiz:

Kom hem med R.Ciliatus och Grön vattenagam plus foderdjur och ett till terrarium :)


121
95
Kega:

AjPaj: Jo då jag hade bilen ner, men jag vill bygga ett bra terrarium först och ha det fungerande innan jag skaffar mina grodor. Är lite i planerings stadiet ännu :P


234
49
costanza:

Fick äntligen hem pärlödlan, sjukt snygg hane på ca 5 månader som redan fått den gröna färgen o blå "prickar". Köpte även 200 syrsor och en värmelampa. Jävligt nöjd, den är jättepigg och har faktiskt ätit några syrsor idag, den verkar trivas bra i sitt nya hem och det värmer ju hjärtat! julafton för reptilfreaks kort o gott ;)


126
6
AjPaj:

Kega: Är det pilgiftsgrodor du är inne på eller lite större saker?

 

costanza: Vad roligt! Pärlödlorna var helt klart några av de vackraste ödlorna på plats. Planerar du att skaffa en hona i framtiden?


234
49
costanza:

Ajpaj: Jaa kanske det, fålla se!. Överraskad att han faktiskt ligger och solar helt öppet även när man står o glor, kul att han vågar vara framme o visa upp sig. Känns exotiskt med ett europeiskt djur faktiskt ;) Första han gjorde var att möblera om inredningen, flyttade en liten rot typ 10 cm och grävde sedan en grotta under den, intressant beteende ;)

 

Vem köpte du kungspytonen av? Såg några riktigt snygga men kommer ej ihåg vem som sålde dom. ville bara hem o installera pärlödlan så kollade tyvärr inte så noga på alla djur.


126
6
AjPaj:

costanza: Köpte honom av Malmö Tropikhus, de tog kort. ;P

Deras normalfärgade är het av någon morph, så om jag skulle få för mig att avla i framtiden så skulle det kunna bli ett mer intressant resultat. Han har väldigt fin täckning i alla fall.


68
66
aajje:

För min del blev det (då jag hann gå iväg en stund ifrån cafet) en himmla massa syrsor och zophobas, lampor, växter, hygro/termometer, lianer och en liten bönsyrsa, för er som kanske är lite nyfikna så räknade vi att det blev över 860 besökare! :)


126
6
AjPaj:

aajje: Det kändes helt klart som att alla de 860 besökarna var där samtidigt vid klockan tolv. ^^

Har du lagt upp bilder på den lilla bönsyrsan?

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild