Leopard geckos. KÖN!?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

36
6
antonGG:
Hej jag har 3 leopard geckos. två Juveniler i eget terrarie och en vuxen hane i eget. mina mindre ödlor är av obestämt kön men igår fick jag en ide jag introducerade hanen för var och en fast med glas emellan. när han såg den första var han lugn men skakade på svansen jag lyfte försiktigt bort glaset och dem undersökte varandra och han skakade med svansen innan jag särade på dem. när det kom till den andra så när dem såg varandra genom glaset reagerade hanen likadant ungefär men den andra halv vuxna leon högg mot glaset och hanens blick var lite anorlunda, det jag undrar är om det tyder på att den första va en hona och den andra en hane?

36
6
antonGG:
?

50
10
Malawi:
Här har du en sida som beskriver hur man könsbestämmer leopardgecko

geckoforums.net/f126-general-care-husbandry/81356.htm

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Behöver inte betyda något speciellt egentligen, mina honor råkade se varandra genom glaset och blev fly förbannade. Jag råder dig att låta bli att visa dem för varandra på flit, då det kan stressa dem. Vill du ha hjälp att könsbestämma ungarna så kan du ta bilder som länken Malawi länkade, visar. Hur gamla är dem?

36
6
antonGG:

36
6
antonGG:

36
6
antonGG:
Hej här är bilderna vad tror ni?

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Bilderna är för otydliga för att se. Försök att komma närmre och ta gärna med blixt om ljuset inte räcker till. Hur gamla är dem? Beroende på ålder så ser ju den översta ut att kunna vara en hona i alla fall.

36
6
antonGG:
Dem är 4-5 månader gamla

36
6
antonGG:
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild