leopardgecko gigant

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

201
113
Linkanw94:
Hej
En leopardgecko gigant på 11 månader och 17 cm och redan lagt ägg är det verkligen bra? Tänkte köpa en men sen fick jag den infon och börja tveka lite :/ 

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Vad menar du inte skulle vara bra?

201
113
Linkanw94:
det lpter lite litet för en gigant som är nästan 1 år och bara är 17 cm?

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Jag har inte jättekoll på giants. Men så vitt jag vet kan de växa på längden under en längre tid. Däremot undrar jag hur personen vet att det är en giant? Är föräldrarna giants? Det finns leopardgeckos som är storväxta utan att för den sakens skull räknas som giants. Jag hade nog backat på den ödlan om det är så att det är just en giant man är ute efter.

201
113
Linkanw94:
ja för han sa att det var en gigan för att en av föreldrarna var det men jag sa att då är det inte 100% att ungen är det så jag ska nog inte köpa den då jag tror inte på att det är en gigant

115
168
JTGeckos:
Jag har en hona (icke giant) på 26cm så hade det varit en giant hade den nog varit större...

201
113
Linkanw94:
ja det tycker ja med! :)

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:
Uppfödarbevis är bra i såna här fall, även om dom också går att förfalska som allt annat men på det orde uppfödarens uppgifter stå, kontakta denne isf & kolla ursprunget på individen :) Ett tips!

201
113
Linkanw94:
jag struntar i den och rekomenderar att ingen ska bli "lurad" av hanns annons här på terrariedjur :) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild