Vårtbitare till smithi???

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
En av mina fick en vårtbitare häromdagen som gjort intrång i rummet. :P Inga problem. Spindeln verkade ganska belåten.

13
10
Robin:
HappyLucky skrev:
En av mina fick en vårtbitare häromdagen som gjort intrång i rummet. :P Inga problem. Spindeln verkade ganska belåten.

Då måste jag prova jag med.

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Robin skrev:

Kan försöka ta en bra bild eller om det går att filma lite?! När det är matdags.


Bara man är försiktig & tar det lugnt brukar det inte vara några problem att ta en bild vid utfodringstillfället, men det beror också på det specifika djuret, även dom är individer :P 


40
12
205:
när jag får tag på sådana så direkt in till spindlarna kanonmat har aldrig ens tänkt att det skulle va non fara de e ju deras naturliga föda

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:

13
10
Robin:
205 skrev:
när jag får tag på sådana så direkt in till spindlarna kanonmat har aldrig ens tänkt att det skulle va non fara de e ju deras naturliga föda

Bättre att fråga då vårtbitaren verka vara lite mer benägen att bitas än gräshoppor när jag fångar dom o kraftigare bett med. Men det verkar ju inte va några som helst problem så provar på fredag.

13
10
Robin:
HappyLucky skrev:

Bättre bevis går inte att få. Fin bild föresten.

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Robin skrev:

Bättre bevis går inte att få. Fin bild föresten.

Tack du! Tog inte många sekunder innan spindeln var på vårtbitaren. Var intressant att se.

13
10
Robin:
HappyLucky skrev:

Tack du! Tog inte många sekunder innan spindeln var på vårtbitaren. Var intressant att se.

Kan tänka mej det får se själv på fredag :-)

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

HappyLucky skrev:


Kan bara instämma, sjukt häftig bild du lyckades med Hanna :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild