Skorpion har rymmt =(

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

429
254
JACLAR123:
Inte Arken zoo i Linköping! 

1275
1724
Falk:
JACLAR123 skrev:
Inte Arken zoo i Linköping! 



Jo, ifall dom köper leddjur av imazo så gör dom det. Vet man det minsta lilla om parning av leddjur så fattar man att det är vildfångade djur då det inte löna sej att föda upp och sälja till butiker

429
254
JACLAR123:
Fast det gör inte Eddie. Han är dessutom en av de som bestämmer i Alba. Så om han skulle göra det. Skulle det bli stora rubriker. Och jag tycker att man kan köpa reptiler just av Arken i Linköping. För de håller en hög nivå i djur. Sedan är ju namnet inte känt för att vara bra.

2048
773
psyjoh:
Frågan kvarstår var du återfann den ngn stans?

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:
Falk skrev:


Antar att du vet vad Imazo är

 

Djurmagazinet säljer vildfångade och farmade djur via imazo som grossist.



Vet precis vad Imazo är :) 

Dom flesta djur, både reptiler & kryp kom från privata uppfödare där jag jobbade & vi tog nästan bara fisken från Imazo. Finns säkert butiker i kedjan som tar allt från Imazo men åter igen så går det inte att dra en hel butikskedja över samma kam :)

Mycket beror säkerligen på vad för personal butiken anställer.

163
34
Danne:
JACLAR123 skrev:
Fast det gör inte Eddie. Han är dessutom en av de som bestämmer i Alba. Så om han skulle göra det. Skulle det bli stora rubriker. Och jag tycker att man kan köpa reptiler just av Arken i Linköping. För de håller en hög nivå i djur. Sedan är ju namnet inte känt för att vara bra.



Du menar Arken Zoo i Linköping som har typ 20 majsormar (blandade storlekar, majoriteten små dock) i samma terrarium, och kungspyton-terrat som har 20% luftfuktighet + inga gömställen?

429
254
JACLAR123:
Danne skrev:



Du menar Arken Zoo i Linköping som har typ 20 majsormar (blandade storlekar, majoriteten små dock) i samma terrarium, och kungspyton-terrat som har 20% luftfuktighet + inga gömställen?


Hej! Vi har just nu inne 3 st majsormar. Jag fattar inte varför du fick det till 20? Sedan har kungspython terrariet fyra gömställe och fuktighet på 50. Förstår inte vad du har varit? Ellerfall inte på Arken zoo i Linköping.....

163
34
Danne:
JACLAR123 skrev:


Hej! Vi har just nu inne 3 st majsormar. Jag fattar inte varför du fick det till 20? Sedan har kungspython terrariet fyra gömställe och fuktighet på 50. Förstår inte vad du har varit? Ellerfall inte på Arken zoo i Linköping.....


Är glad att ni har fixat problemen :)

429
254
JACLAR123:
Det var så för 2 år sedan. Nu när Eddie är ansvarig, så är det jätte bra nu. :D
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild