WSHH mässan - Vad kom ni hem med?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

214
334
MartinJ:
Raya skrev:

Jo det var riktigt skoj att få tag på en art till. Nästa jag blir på jakt efter är väl stellatum eller bicolor då de är de enda jag sett till salu iaf nån gång. Men jag får nog vänta ett tag :p

Snygga de där clown-grodorna! Hur många har du nu?

Vänta lite..? Hur tänkte du nu? ;) Stellatum har jag sett vid några mässor i alla fall, så det borde nog gå att få tag på.

Nu har vi 1.1.4. Det blev inga ägg inga ägg i det första försöket till regnperiod, men det är bara att hålla tummarna för nästa gång, och då har vi ju dessa fyra till som kan öka på oddsen för ägg.




20
16
Raya:
MartinJ skrev:

Vänta lite..? Hur tänkte du nu? ;) Stellatum har jag sett vid några mässor i alla fall, så det borde nog gå att få tag på.


Jo men det var ju det jag sa :) Just stellatum och bicolor borde gå att få tag på då jag sett dem till salu några gånger.

104
29
Amandarinen:
Rolig mässa, jag själv var med polarna som hade bord på mässan och hjälpte till lite där. Några djur blev det inte den här gången, kom hem med massa växter och tre snygga planscher från Thor Hakonsen :)

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:
Jag var inte på plats den här gången tyvärr, är det ingen som har bilder att slänga upp från mässan? :)

Mvh Jonas

22
2
joing:
Var där med sönerna och kollade lite.
Köpte lite möss och råttor, var inte vaksam när han plockade ner frysfodret så det blev tyvärr en påse med lite större råttor än vad jag tänkt.
Annars var det en bra mässa stod och kollade både på Grön trädpyton, halsbandsleguan och albinno trynsnokar.
Lyckades hålla mej från att köpa nån av dom.
Grabbarna tyckte det var dåligt med leksaksdjur men nöjde sej med en gummianka som dom lyckligtvis lyckades ha sönder ganska snabbt, så man slapp höra det pipandet hela vägen hem.

278
122
Snakedude69:
I  bought way to much  =/

0.0.2 Green Treen pythons
1.1 Veiled Chamelons  (pied)


 Green tree python Manokwari
1.0Veiled Chamelon (Pied)0.1 Veiled chamelon (Pied)
Green treen python (missol)

95
43
JAReptiles:
2 ormkrokar 1 värmematta 1 fodertång frysfoder foderinsekter och en 0.0.1 grön träd pyton misool

278
122
Snakedude69:
Missol är en bra  GTP.  Bra färg och bra temperment.   har 2 st. nu de är min favortie så länge.  synd att jag sag inte dig där?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild