Brachypelma albopilosum

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

51
35
Suzzieg:
Någon som vet vad man får betala för en curly hair adult hona?

57
42
Lunatisk:
Jag gav 400-450 för min, men det finns säkert billigare på mässor :)

1275
1724
Falk:
Hobbypriset är runt 350-400:-
Djurbutiker undviker man

51
35
Suzzieg:
Kan det vara skillnad på pris beroende på vad den har för färg? 

264
125
Bildpunkt:
Finns bara en färg.
Men de ändrar över tid. De är mer bruna när de är mindre, och borde isåfall kosta mindre.

1275
1724
Falk:
Likväl som att en nyömsad är skarpare och närmare en ömscykel dassigare i färgen.

51
35
Suzzieg:
I info (flera olika sidor) om spindeln har jag läst att den finns i en färgspann av mörk brun till svart.

1275
1724
Falk:

Suzzieg skrev:
I info (flera olika sidor) om spindeln har jag läst att den finns i en färgspann av mörk brun till svart.


Svart blir den aldrig men väldigt mörk, men ju äldre exuvium den har ju dassigare i färgen blir den som jag skrev ovan.

När den sedan ömsat igen så ser den mörk ut på nytt precis som färgladare spindlar blir skarpare i färgen efter ett öms.


121
95
Kega:
Jag har en adult hona till salu. 250kr kan du få henne för. Har även en mindre juvenil hona och nåra okönade.

Medlem i SHF
4003
5037
Jonas_:

En väldigt snygg spindel tycker även jag som befinner mig i en annan "del" av hobbyn :) 

Tror sambon gav 50 eller 100kr på en mässa för en okönad. Som bilden visar är den även matglad som få...

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild