Mässan i Sthlm, vad ska ni införskaffa?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

234
49
costanza:

Låter sjukt sweet! Då kommer han bli glad, och det är också en grymt vacker individ.


309
239
Gogs:

Jag ska hålla ögonen öppna efter en kameleont (har inte bestämt mig än om jag ska ha en Jemen eller Jacksoni eller nån annan dock). Sen får man ju se vad som finns på mässan. Jag tänkte åka dit lite på vinst o förlust och inte boka nåt i förväg. Hittar jag inget som passar så gör det inte så mycket för på söndan dan efter mässan så ska jag hämta hem några Chinemys Reevesii (Reeves Kärrsköldpadda) så jag kommer få något nytt tillskott till min samling ändå =)

 

234
49
costanza:

Ok ett tips är att kolla in värnamoo zoos annons, dom ska ha med sig en del kameleonter och en del ovanligare ödlor som man inte ser så ofta, typ mandarin och eldskinkar vilket är kul.


309
239
Gogs:

Jo jag såg att de hade lite kul ödlor =)


6
0
Shagrath:

Skall se om jag kan hitta några roliga Trynsnokar och kanske nått impulsköp... vi får se....

För er som jagar kamelionter kan jag rekomendera att besöka Tropikhuset Malmö´s bord.. Där finns ett lass Kamelionter och lite roliga ödlor. Väl mött!


733
295
markusbabs:

Hejsan :) jag ska köpa med mig ett exoterra 60*45*60 hem , blir nog några tillandsia också :) 

Herpers choise har jemen kameler och panter kameler :) 


234
49
costanza:

Kul! hoppas ni hittar det ni söker.

Aldrig varit på sthlm expo förut, brukar priserna på inredning o bottenmaterial osv vara detsamma som på hemsidor och i butikerna? 

Varit på umeåmässan nångång och då var priserna lite bättre än i butik nämligen.

Fan vad det är svårt att studera när man bara har kommande djurköp i huvudet. Reptiler är en drog men en bra sådan iofs.

 


356
177
krypet:

Jag ska sälja!

Jag ska (helst) inte skaffa något nytt - det är fullt i djurrummet efter besöket på mässani Hamm, Tyskland för ett par veckor sedan! Dyker det upp någon rolig skalbagge så kan jag nog inte låta bli, men annars ska jag försöka vara duktig!

 Dessutom tycker jag att det är roligare att ha bord än att bara gå runt.


309
239
Gogs:

Blir ingen kameleont för mig. Blev en ackis istället =) Sen ska jag byta bort 2 sniglar mot lite kul vandrande pinnar och så blir det 100st dubia.


205
25
Strunten:

Taggsvansvaran och ett par majsormar. 50/100 pack frysta rackare, + ett par hundra dubior

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild