Malmömässan/Terrariumvinst

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

593
551
Redfoot:
Var det mer än jag som tittade på lotterivinsten på Malmömässan? Ett terrarium byggt i OSBskiva, kan väl säga att om alla deras derarier ser ut som detta så får de nog inte många sålda. Slarvigt och amatörmässig passform på skivorna.

1662
779
fluffis:
Jag kollade faktiskt inte på det men min sambo kan bekräfta att det inte var välbyggt.

903
509
Evanjeline:
Jag såg det och var inte imponerad, men jag tittade bara på håll. 

293
354
Dynamitella:
Det var min pojkvän som kammade hem vinsten. Intygar att det inte är i det bästa skick eller konstruerat snyggt.
Inte för att vi har någon plats för skiten heller. Haha. Älskar min man, men det får nog säljas.
(Gratis saker är roligt, men jag själv hade inte köpt en lott för ett terrarium i det skicket).

429
254
JACLAR123:
Vem var försäljaren? 

3
4
Parken:
Vad är meningen med denna tråd? Att bara klaga? Om du inte vill ha vinsten så köp ineng lott!! Klaga inte på andra som kanske försöker göra något roligt och skänker ett terrarium bara för att inte du tycker det är så bra.

Om meningen var att säga att terrariena kan byggas bättre så kan man göra det på bättre pedagogiska sätt.

Mycket tråkig tråd!!

593
551
Redfoot:
Vad är problemet? jag och tydligen andra tycker att var ett dåligt bygge, det måste jag väl få lov att ventilera.
Det kan ju finnas andra som vill beställa terrarier av tillverkaren, de har väl rätt att få veta
att det såg amatömässigt ut. Jag menar att om nu firman inte lägger sig vinn om att visa upp ett perfekt byggt terrarium när dom gör reklam för sig , då kan man ju undra hur det ser ut annars.
Du har rätt till din åsikt, inte tu tal om det men jag tycker inte att jag har kränkt någon med denna tråd.
/R

293
354
Dynamitella:
Köpte ingen lott. Pojkvännen gjorde det, som inte kan ett skvatt om terrarium. Inte så genomtänkt.
Klart att alla ska ha rätt att uttrycka sig lite. Jag håller själv med. Terrariet var dessutom begagnat och delvis målat och tejpat - med 5 mm sand, en smutsig matskål och en exoterraväxt. Jag blev glad för växten, så det var mitt pris :)

2966
1645
Hoggaforfan:
Jag vill påpeka att ingen har svarat på frågan om vem som byggt. 

Man kan använda utlottning till gratisreklam men då får det ju ändå vara ett bra exemplar som lottas ut. De skulle lottat ut sitt finaste exemplar. Inte ett begagnat måndagsexemplar, nu blev det bara dålig reklam.

10
5
hejsven:
Terrariumboden tillverkar terrariumerna för övrigt.
''Det kan ju finnas andra som vill beställa terrarier av tillverkaren, de har väl rätt att få veta '' då kan det vara bra att du också säger vem tillverkaren är, annars håller inte argumentet
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild