Tips till mitt första bygge

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

142
5
JulefridHosOnkel:
Tjena! Tänkte komma igång med terrariebyggen. Det är så att jag har 2 burkar att snickra ihop. Jag tänkte köra måtten 220 (bredd) x 70 (höjd) x 70 (djup). Då det blir mina allra första byggen söker jag så mycket värdefull information, tips och tricks att överväga som det bara går. Jag ser helst till att båda burkarna blir fukttåliga då jag vill att dom ska passa till det mesta. Jag bor i lägenhet, så det smidigaste vore även att kunna köpa alla tillbehör, göra all grovgöra utomhus hemma hos anhöriga, för att sedan smidigt ta in allting i lägenheten och bara montera ihop det. Jag hade tänkt att terrarierna skulle gå att stapla på varandra. Jag gissar även att bra ventilation är obligatoriskt oavsett reptil, men då jag ska ha dessa till ormar vill jag även ha sådant. Jag bygger gärna in bra belysning, solspottar och dylikt också. Jag vet inte om jag fått med allt eller missat något, men upplys mig gärna. Ritningar, vad ni skulle använda för material, vart man kan köra det, precis allt är mer än välkommet! Tack så mycket på förhand!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild