Batteridrivna fogsprutor?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

456
200
isdrake:

Jag skulle vilja ha tips på prisvärda batteridrivna fogsprutor. Vill inte spendera tusenlappar på den.

Av en snabbsökning så såg jag att Jula har en för 649 kr och biltema en för 1349 kr. Undrar om den från Jula fungerar hyffsat? Det behöver inte bli särskilt jämt (det klarar jag ändå inte av få med en vanlig fogspruta). Men den bör ju fungera.

Eller har ni några andra tips? 


29
0
jstrom:

om du bara behöver en ett par dagar eller något åt det hållet så kan du hyra en


456
200
isdrake:
Jag lyckades inte hitta någon som hyr ut. Jag åkte iväg för att köpa den billigaste sprutan på Jula men det visade sig att batteri inte ingick och att batteriet i sig skulle kosta mer än själva sprutan. :/  Den på biltema kräver också batteri som "bara" kostade 300. Båda alternativen tycker jag blev för dyra så jag får väl köra traditionellt ändå. 

104
11
_kim_:
Nu har du väl inte tillgång till kompressor antagligen eftersom du frågar efter en batteridriven. Men fogsprutor som drivs av tryckluft kan du ju hitta riktigt billigt annars. Typ 199:- på Harald-Nyborg.

//Kim

456
200
isdrake:
Tur att det blev för dyrt för det där med batteridrivet känns väldigt överdrivet nu i efterhand. Jag köpte istället en vanlig fogspruta fast av bättre modell med automatstopp. Den gjorde silikonandet betydligt lättare. :P 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild