Kan inte logga in från telefonen

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

7
2
BittenByGeckos:
Hej. Jag har nytt utseende på TD på telefonen. Funkade några dagar. Men nu kan jag inte logga in från telefonen på TD längre. Ja, jag har testat att starta om telefonen och allt det där. Ser ut som att det ligger 2 sidor ovanpå varandra när jag försöker logga in. Datorn går. Fast där är det gamla utseendet kvar om det spelar roll. Vad ska jag göra?

Medlem i SHF
88
29
Terrariumhaha:
Hur menar du med nytt och gammalt utseende? Alltså utseende på telefonen eller på terrariedjur? Jag har inte sett att man kan ändra utseende här på sidan.

7
2
BittenByGeckos:
Ser ut som de gjort en uppdatering som bara kom en dag för kanske en vecka sedan. Lite andra färger och så. Men kan inte logga in. Så får sitta med datprn för att kolla TD. Och gillar inte sitta vid datorn. Skulle kunna skicka bil dpå det om du vill se hur det ser ut.

Medlem i SHF
88
29
Terrariumhaha:
Konstigt, jag har inte märkt några andra färger eller andra förändringar i utseende 

7
2
BittenByGeckos:
Frågat runt bland dem man känner. Men ingen har samma problem. Och de man frågat här kanske inte kan svara för de kommer heller inte in :) Mega skumt. Startat om telefonen och allt. Mer vet jag inte vad jag ska göra. 

6238
4749
Tropfrog:
Ingen förändring för mig heller. Ser ut och funkar som det alltid gjort. Jag använder Android 

Mvh
Magnus 

7
2
BittenByGeckos:
Kör iPhoneMen ser nu det är typ som att Logga in sidan ligger under startsidan. Så det är typ en transparant Startsida med bara text som ligger ovan på Logga in sidan. Kan inte scrolla eller klicka på Logga in sidan. Men kan trycka de tre strecken och komma in på Köp och sälj och allt. Men inte logga in och ändra annonser eller så.

Medlem i SHF
88
29
Terrariumhaha:
Terrariumhaha skrev:
Konstigt, jag har inte märkt några andra färger eller andra förändringar i utseende 

Kan tillägga att jag också har iPhone 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild