Boaedon capensis på expo Stockholm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
Richard123456789:

Hej,
är ny här och har säkert lagt mitt inlägg på fel ställe, kanske borde vara under köpes. Men jag ska till expo Stockholm i september och har letat bland listan för utställare och jag hittar inte någon som har listat Boaedon capensis. Är det någon som känner till ifall det kommer att finnas? Någon som känner till en uppfödare jag kan kontakta innan? Det kommer att bli min första reptil så jag är lite ny för hur allt fungerar 
Tack på förhand! 

/Richard 

Medlem i SHF
73
21
Terrariumhaha:
Från min erfarenhet av expo Stockholm så står inte alla djur på den där, förra gången jag var där var det några tyskar som hade ett stort bord och om jag kommer ihåg rätt så hade de inte listat sina djur på utställarlistan här på sidan

Om du inte hittar en där kan du alltid leta efter en säljes-annons här och fråga om de kan ta med ormen till mässan.

men jag kan ha fel och detta svarar inte på din fråga 

2
0
Richard123456789:
Jo, om jag inte hittar något där så får jag leta vidare. Men vet du något om hur vanligt Boaedon capensis är i Sverige? Det känns som det kanske inte är så vanligt ännu 
tack för svaret! 

Medlem i SHF
73
21
Terrariumhaha:
Hade en som jag sålde för några dagar sedan så det finns :) men det beror väl på vilken tid på året och såna där saker för om man kollar vilka som har här som är det ändå några, jag tror Boaedon fulignosus är vanligare här i Sverige, t.ex så har cyberzoo haft såna.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild