Var köper ni foderdjur?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

91
8
Saraldor:

jag tycker det är billigt gemför med vad vi betalar , vi betalar 4 spänn st för våra , men sen kan vi åka upp när vi vill och köpa dem, men visst är det dyrt.  

 


Medlem i SHF
274
341
Jubari:

Emmanfemman, beror väl helt på hur du håller dina syrsor. Har du bra ventilerat, bra tempererat och ständig tillgång till mat och vatten så bör de klara sig. Jag håller mina syrsor i en rätt så bra back som jag köpt på granngården ganska billigt, som jag har borrat små ventilationshål i. Sen har jag de i ett rum på ungefär 16 - 17 grader funkar utmärkt och kör vattengele samt torrfoder. 


43
2
Emmanfemman:

Tjo, frakten ligger på 120 kronor. Även om syrsorna var billiga. Eller är dom det? Syrsorna i en djuraffären här kostar två kr stycket.


225
4
ia_:

Fyra spänn stycket?! Vad är det för supersyrsa?! Föd upp egna istället, billigare och nyttigare. =)


366
156
Linus:

Vi har en djuraffär här i Nybro som säljer syrsor för 7 (!!!!!!) kronor styck. Det är verkligen bara när det krisar ordentligt som man köper därifrån..


234
49
costanza:

Kan faktiskt bräcka 7 kr st, i sthlm finns en affär som tar 10kr/syrsa.... Jag köper syrsor för 1,50 kr st, också i sthlm, vilket är ett väldigt bra pris.


225
4
ia_:

10 spänn är ju för fan på gränsen till oförskämt... o_O


121
95
Kega:

Kan rekomendera Herpers Choice jag med, 1kr styck för syrsor. Har även annat bra foder. 


43
2
Emmanfemman:

jUST nu lutar det åt att det blir herpers choice. Ok frakt och bra pris på syrsor. Eftersom jag gutloadar hemma så blir syrsorna ändå utfodrade och får växa till sig lite..


43
2
Emmanfemman:

och tio spänn? För en sketen syrsa???

 

Sanslöst.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild