Vilka ödlor i torrskogsklimat?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

384
18
mr_fan:

vad för ödlor kan man ha i torrskogs klimat? 


293
354
Dynamitella:

Har inte du gjort typ 20 trådar denna veckan redan? Det är ju enkelt att googla :)


238
14
Regnskog:

håller med...


65
13
Doberman:

Ska ni klaga på honom bara för att han har många frågor??


238
14
Regnskog:

När klagade någon Doberman? :s Men om svaren finns på google så kan man ju lika gjärna googla.


268
19
Iguania:

Ingen har väl klagat Doberman? Det handlar väl bara om att man får lite utav en spam-känsla när det kommer en person startar en ny tråd för varje fråga. Är väl bättre att ha allt i samma tråd om man har många frågor:)


384
18
mr_fan:

ursäkta då nästa gång jag gör en tråd så gör jag en tråd med alla frågor i en tråd =)


384
18
mr_fan:

men skulle uppskatta på svar på denna tråden ifall det är trevliga svar =) obs när jag skriver att jag skulle uppskatta att det är trevliga svar så menar jag inget dumt mot nån  =)


424
32
samthe0ne:

Tycker som Dynamitella att en fråga per tråd är lite jobbigt, men mitt spontana svar (halvt skämtsamt) till gecko12 är: svensk skogsödla ;), det borde ju vara perfekta torrskogsödlan, eller vad säger ni?


384
18
mr_fan:

dom två sista ödlorna på denna filmen är det någon som vet vad det latinska och svenska namnet är ? www.youtube.com/watch?v=BLp7VSTpD6Q

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild