Reptil expo 31/1

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
0
Glensa88:
Hej jag tänkte gå på mitt första expo nu i januari och jag är lite ute efter antingen ögonfrans gecko eller gargoyle gecko vet någon om båda sorterna kommer att säljas där? Samt vilka priser brukar dom ligga på?

Medlem i GHF, SDS
3225
1972
EmanuelKarl:
Glensa88 skrev:
Hej jag tänkte gå på mitt första expo nu i januari och jag är lite ute efter antingen ögonfrans gecko eller gargoyle gecko vet någon om båda sorterna kommer att säljas där? Samt vilka priser brukar dom ligga på?

Om det inte finns några ögonfransgeckos på mässan kommer jag att äta upp en strumpa.

Prisklass beror väldigt mycket på morf. Jag vågar inte svara på huruvida de flesta exemplaren på mässorna är dyra morfer eller billigare morfer, men det borde finnas både och. Själv tar jag mycket hellre någon naturfärgad än något extremt framavlat, men det är ju upp till var och en. Jag gissar att gargoyle hamnar i samma prisklass som lite halvfancy ögonfrans-morfer. 

Medlem i SHF
128
94
Da_wall:

Glensa88 skrev:

Kolla lite snabbt nyss på utställarlistan inför mässan. 3 som ska ta med sig ögonfrans hittils iaf !  www.terrariedjur.se/expos/335/exhibitors

Du kan kontakta dom och se vad dom har för individer och priser ! 

3
0
Glensa88:
Tack för era snabba svar , vilken ödla det nu blir så kommer det att bli min första ödla men jag är lite orolig då jag har barn att ögonfransen kommer att tappa svansen 

Medlem i SHF
128
94
Da_wall:

Glensa88 skrev:
Tack för era snabba svar , vilken ödla det nu blir så kommer det att bli min första ödla men jag är lite orolig då jag har barn att ögonfransen kommer att tappa svansen 

Dom är väl kända för att tappa svansen oavsett om man har barn eller ej ! Gargoyles svansar växer ut iaf ! 

Kollade även vad som fanns i  köp och sälj. Seger har 1 okönad och 1 hona hane till salu.  han / hon bor i stockholm .  Gargoyle då !

Sen har JACLAR123  några . han bor i linköping. Är du ute i god tid så kanske transport går att lösa till mässan . eller om personen ska dit själv ! 

Själv hade jag kört på en Gargoyle ;) 

3
0
Glensa88:
Ja det lutar åt en sådan.  Jag har beställt lite fogskum och ska fixa bakgrunden när det kommer, jag får ta och kolla köp o säljes och skriva till lite säljare , tack så mycket 

Medlem i SHF
128
94
Da_wall:

Glensa88 skrev:
Ja det lutar åt en sådan.  Jag har beställt lite fogskum och ska fixa bakgrunden när det kommer, jag får ta och kolla köp o säljes och skriva till lite säljare , tack så mycket 

Om du är orolig över hur dina barn är runt ödlan. Så förklara för dom och visa hur man ska hantera den osv.  Har dom svårt att lyssna bör dom kanske inte va i närheten när reptilen är utanför sitt terrarium ! . 

Min brorson lyssnade inte på mig  ! och skrämde skiten ur mina reptiler flera gånger xD .  Nu får han vänta ett tag tills han lärt sig lyssna på vad jag säger ! .

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild