Annonser

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

54
49
Zootenance:
Önskar att det vore ok ha en annons per kategori, istället för nuvarande bara max 5 totalt. <3 Tack för en i övrigt fantastisk sajt, mycket uppskattad!!

5921
4546
Tropfrog:
De som enbart säljer ormar håller inte med :)

Mvh
Magnus 

54
49
Zootenance:

[quote=Tropfrog]De som enbart säljer ormar håller inte med :)

Mvh
Magnus [/quote[quote=Tropfrog]De som enbart säljer ormar håller inte med :)

Menar inte att ta bort max 5, menar att vore ok ha en annons per kategori, utöver 5.
Så tex om man har 4 olika kategorier djur, samt terrarium,  och en köpes så borde det finnas möjlighet. 

Och för de som önskar lista många under samma kategori så är det tämligen enkelt - tex inom kategori orm kan man ju ha en annons med exempelvis trynsnok, kungspyton, majsorm som rubrik och lista dem.

Eller ett annat förslag att ha max 5 annonser (dock begränsande om man har till salu fler än så kategorier) och utöver det köpes annonser. 

5921
4546
Tropfrog:
Jag är säker på att Anders gärna tar emot hjälp med att programmera om begränsningarna av någon som anser att det är tämligen enkelt.

Mvh
Magnus 

54
49
Zootenance:
Exakt. Detta är Anders tråd, inte en för diskussion, och hans beslut om vilka förslag som känns genomförbara.<3

5921
4546
Tropfrog:
Nehe, ingen diskussion!!??

Bara anmäl dig till Anders för att hjälpa till och programmera in ändringarna. Det är inte en diskussion, det är en uppmaning.

Mvh
Magnus 

54
49
Zootenance:

Tropfrog skrev:
Nehe, ingen diskussion!!??

Bara anmäl dig till Anders för att hjälpa till och programmera in ändringarna. Det är inte en diskussion, det är en uppmaning.

Mvh
Magnus 

Magnus du behöver inte gå upp i varv… Trist att se utvecklingen av forumet. Jag brukar hålla mig borta från att svara i forumet, skickar istället emellanåt pm till den som frågat/skrivit i det, just pga hur trådarna ibland blir. Brukade tycka du Tropfrog/Magnus verkade både trevlig och hade bra input i saker. Numera blir tråd efter tråd åt det otrevligare hållet, emellanåt lite sandlåda. Förstås inte din mening, tror du är en bra person, men låt åtminstone ett förslag till Anders vara just det - ett förslag - och som sagt för honom att besluta. Hela vitsen med att den tråden finns; för medlemmar att ge förslag till honom.
Så låt det bara vara nu, tack…

5921
4546
Tropfrog:
Om man inte vill undvika en diskussioner så är det dumt att prata om person istället för ämnet.

Jag känner inte dig. Har inga åsikter om dig som person. Tänker inte bemöta antaganden kring min person på annat sätt än att säga att du har fel. Tänker inte diskutera något mer om det.

Mvh
Magnus 

54
49
Zootenance:

Tropfrog skrev:
Om man inte vill undvika en diskussioner så är det dumt att prata om person istället för ämnet.

Jag känner inte dig. Har inga åsikter om dig som person. Tänker inte bemöta antaganden kring min person på annat sätt än att säga att du har fel. Tänker inte diskutera något mer om det.

Mvh
Magnus 

Så jag har fel i mitt antagande att du inte menar illa och att du är en bra person... intressant. Du är för rolig du. :) Case closed. 

5921
4546
Tropfrog:
Zootenance skrev:

Så jag har fel i mitt antagande att du inte menar illa och att du är en bra person... intressant. Du är för rolig du. :) Case closed. 

Det där är bara rena provokationer som inte tillför något i forumet. Vi känner inte varandra.

Jag tänker inte diskutera din fördomsprofil i detalj. Men som alltid så kan man träffa rätt i enstaka saker trots att man i det stora hela har fullständigt fel.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild