Förälskad i en spindel, hoppspindeln och jag har frågor för en nybörjare som funderar på att göra ett hem åt en Wonderbaring

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
Pezapuckziplockey:
Hej på er alla på Terrariedjur

Jag är ny kund idag och jag undrar vilka hoppspindlar är bra för nybörjare och vilka är mer lugna om det finns något sånt? Jag har bara älskat det jag ser och känner när jag ser och hör om hoppspindlar, dom är så oroligt söta och jag vill någon gång skaffa en. Jag är lite rädd för spindlar och hastiga rörelser från dom osv. Men jag vill bli orädd och få dela mitt liv med en så underbar varelse och intelligens. ❤️ 

Jag undrar vilka är bra nybörjare spindlar och vilka är mindre än resten av det släktet? Alla nybörjar tips och vad som behövs inför man skaffar en och vad man behöver till den och viktiga saker att tänka på. Samt var går dom att köpa i Sverige? Och vad brukar kostnaden för en hoppspindel ligga på? Och ungeför priset för allt hon eller han behöver hem-vis, matvis och i sitt hem?

Tacksam för svar! Ha det gott allesammans och var rädd om er. / pezapunkziplockey

48
36
19Bumbi:
phidippus regius och phidippus otiosus är dom som är vanligast och lättast att få tag på i sverige. Finns skötselråd här på terrariedjur du kan läsa.  Dom två är i min mening också dom som är lättast att ta hand om.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild