Tigerpyton

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

59
1
Svenning:

Nya bygget till min tigerpyton ;D 2,5m långt 1m högt och 1m brett :) inredning kommer! Värmemattan och lysrören på plats, blir dock en röd värmelampa med :) 


83
40
Benz0187:

Tjena. Vad använde du för glas?


59
1
Svenning:

Tjena!

Vanligt glas 6mm tjockt :) är det orm du tänkt? I och med tigerpytons är starka så behöver man lite grövre. 


741
681
Binks:

Vet inte vad de ska ha för temp och fukt men de var sjukt mycket ventilation du hade i fronten.


63
12
johansk:

Ser grymt ut.  Är det till hypon ? :) bakgrunden var med snygg hur mycket kostade bygget?  


59
1
Svenning:

Tigerpyton ska ha gott om fukt, var osäker till en början med dom ventilationsgallerna men har faktiskt funkat bra :)! Fukt stiger ju upp så det var inga konstigheter :) förstod ditt tänkande, tänkte likadant innan jag testat det :) 


59
1
Svenning:

Nä detta är till min albino hona :) kommer bygga ett till likadant på detta :) sen kommer jag antagligen göra ett till uppe på dom om det går annars blir det ett likadant till sidan om, för jag har en hane också :) har två honor och en hane :) 


218
47
asus:

finfint ju :) mjo ventilationen såg ganska rejäl ut men funkar de så :p

 


59
1
Svenning:

Bygget kosta ca 3000 med lampor och Värmematta :) 


59
1
Svenning:

Tack :) ja jo men det funka bra så ja :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild