Ökenleguan dipsosaurus dorsalis

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

80
1
amina:

Någon som vet hur ökenleguanen är? Lätta att få tama och lite allmän info om dom


Medlem i DHF
1082
774
Westman:

En kompis har Dipsosaurus dorsalis. Men tror inte han håller på med dom. Utan låter dom va i Terrariet


80
1
amina:

aha jag vill ju ändå kunna hålla på me den 


456
200
isdrake:

Då passar nog en hund bättre. :P 


80
1
amina:

de har vi...


Medlem i DHF
1082
774
Westman:

ja då får du nog leta efter nå annat :)


80
1
amina:

om vi velat ha en till hund så hade vi skaffat de. nu frågade jag hur dom var om ni inte tänkt ge några vettiga svar så behöver man ju inte svara.. 


80
1
amina:

Och ja vi har lite funderingar kring andra ödlor. Men innan vi skaffar någon så är de väl inte så konstigt om man vill höra sig för me andra vad dom har för erfarenhet och så


456
200
isdrake:

Självklart ska ni höra er för, det är bara bra. Men om ni vill ha ett djur som blir tamt och som man kan hålla på med så passar vare sig ödlor eller andra reptiler. Så innan ni tittar vidare så bör ni fundera på hur pass viktigt detta är i ett framtida husdjur.

Är det väldigt viktigt så kan ni sluta leta redan nu för ingen reptil kommer passa in på detta kravet. Är det inte så viktigt finns det en hel uppsjö med fantastiska ödlor att välja bland. 


80
1
amina:

Vi har reptiler sen innan. och ne vi kan inte skaffa så många andra djur eftersom min sambo är allergisk.. 

 

Våra skäggisar mår då inte dåligt av att få komma ut och springa ibland och komma ut för att se lite tv.. 

Men tydligen så var de dumt att över huvud taget fråga nå eftersom du verkar va så sur du behöver ju inte ens skriva om du bara tänkt snäsa av.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild