Reptilmagasinet

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

15
1
CherryCandy:
Letar tillbehör och trillade över sidan Reptilmagasinet.se, men får lite fake-vibes av sidan ???? Någon som har koll eller har beställt där som vet om sidan är seriös eller om det är hitte-på så man bara luras på pengar? ????

7
4
Shawn6:
Jag har själv inte beställt från Reptilmagasinet.se, men har sett andra diskutera sidan och många verkar tveksamma. Vissa rapporterar dålig kommunikation och att varor aldrig dykt upp. Så jag skulle vara försiktig och kanske välja en mer etablerad butik om du vill vara på den säkra sidan.

5898
4525
Tropfrog:
En snabb googling gav följande:

Företag har säte i en helt vanlig småvilla. Här finns sannolikt ingen plats för något omfattande lager.

Huvudägaren jobbar heltid som bilförsäljare. Den andra i styrelsen är 70 år gammal och sannolikt pensionär.

Företaget är inte registrerad som arbetsgivare.

Företaget har funnits i två år och har gått med en hiskelig förlust på nästan 97% av omsättningen.

Av ursprungliga aktiekapitalet på 250 000 kr är det bara strax över 30 000 kvar. Om det fortsätter så här och inget kapital tillförs så är företaget oundvikligen i konkurs om ca 6 månader. När det händer så finns inte ett öre att återbetala till kunderna.

Jo, precis. Alla varningsklockor ringer. Inget företag jag skulle skicka mina pengar till.

Mvh
Magnus 

892
492
Johnexotics:
CherryCandy skrev:
Letar tillbehör och trillade över sidan Reptilmagasinet.se, men får lite fake-vibes av sidan ???? Någon som har koll eller har beställt där som vet om sidan är seriös eller om det är hitte-på så man bara luras på pengar? ????

Jag hade kört på Cyberzoo eller Amazon bero lite på vad du söker. Ibland har jag hittat bätre priser på Amazon å ibland på Cyberzoo 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild