Akut omplacering!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

4
0
Wundju:
Hej! Har tre vattensköldpaddor som akut behöver omplaceras då vi ska flytta om två veckor och allt hände väldigt fort. Vi har då inte möjlighet att ta med dom. Är det någon som har tips på vart man kan vända sig eller har någon möjlighet att ta hand om dom? Det är två falska kartsköldpaddor samt en som jag har glömt namnet på. Alla är ca tre år gamla. 

892
492
Johnexotics:
Wundju skrev:
Hej! Har tre vattensköldpaddor som akut behöver omplaceras då vi ska flytta om två veckor och allt hände väldigt fort. Vi har då inte möjlighet att ta med dom. Är det någon som har tips på vart man kan vända sig eller har någon möjlighet att ta hand om dom? Det är två falska kartsköldpaddor samt en som jag har glömt namnet på. Alla är ca tre år gamla. 

Gör en annons på sidan skriv omplacering

4
0
Wundju:
Tack för svar ska göra de!

291
263
Formula76:
Berätta gärna var de finns och bifoga gärna en bild på den tredje så man kan se vad det är för art.

4
0
Wundju:
Såklart glömde skriva vart dom finns hehe, finns i Blekinge, Sölvesborg. Verkar inte kunna bifoga någon bild

4
0
Wundju:
1044673_kcsbzvnvhporymauvuty.jpg Får vara upp denna bild o de e väl inte den bästa tyvärr

2
0
Testudonidae:
Wundju skrev:
 Får vara upp denna bild o de e väl inte den bästa tyvärr

Ser ut som en släkting till vanlig rödörad (Pseudemys scripta elegans) tror det är en s.k målad Pseudemys scripta belli

291
263
Formula76:
Testudonidae skrev:

Ser ut som en släkting till vanlig rödörad (Pseudemys scripta elegans) tror det är en s.k målad Pseudemys scripta belli

Där blandar du ihop flera arter i ett.

Men sköldpaddan på bild är en ''cooter'', vilken art kan jag inte se på bilden.

2
0
Testudonidae:
Formula76 skrev:

Där blandar du ihop flera arter i ett.

Men sköldpaddan på bild är en ''cooter'', vilken art kan jag inte se på bilden.

Okej. River cooter såg iaf att det var en pseudemys.;)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild