Expo Stockholm 2014

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

352
269
Animallover_1984:

Hej!

Om jag förstått det rätt så kommer det vara en mässa i februari. 

Vad brukar det finnas för djur, tillbehör osv. på såna mässor? Bra priser? Hur funkar det är det som en auktion eller går man runt och tittar?

Förlåt för "idiotfrågorna" men jag undrar faktiskt, hehe :-)

 

Mvh/Animallover_1984


309
239
Gogs:

Det finns lite av varje i djurväg och tillbehör. Allt beror på vilka som kommer dit och har bord. Det är ingen auktion utan det är fasta priser (visst man kan alltid pruta lite på priserna om man vill). Priserna på mässorna brukar vara bra. Sen beror det ju på tillgång och efterfrågan åxå hur priserna är. 


352
269
Animallover_1984:

Hej och tack för otroligt snabbt svar :-)

Mvh/Animallover_1984


352
269
Animallover_1984:

Hej!

Det har dykt upp lite fler funderingar, hoppas det inte är allt för korkade frågor, hehe :-)

Finns det någon sida eller så där man kan få reda på vilka som kommer sälja på mässan samt vad de kommer ha med sig, priser och eventuellt förbeställa något?

Mvh/Animallover_1984


142
5
JulefridHosOnkel:

Det kommer att komma upp annonser här, och även på andra forum, så det är bara att hålla ögonen öppna och boka det du vill ha till mässan. Har du inte bokat något, är det bara dra dit och se vad du kommer hem med. 


Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:

Här kommer info komma vartefter:

www.shr-herp.com/Expo/

Just nu är infon från mässan iår


85
144
Avic:

Jag kommer ha bord på mässan i sthlm..


352
269
Animallover_1984:

Hej!

Tack så mycket för era svar :-)

Kom på lite fler idiotiska frågor, hehe...

 

Om man hittar något man vill ha, inte tillbehör då utan alltså någon levande varelse... hur gör man då? Alltså det verkar ju en aningen stressande för djuren... att gå runt på mässan i timtal med dom om man hittar något och sedan vill fortsätta vara på mässan... eller?

Behöver man ha med sig transportlådor eller så... eller får man med det vid köp eller hur fungerar det?

 

Förlåt att jag är liite korkad :-)

 

Mvh/Animallover_1984


Medlem i SHF
4001
5023
Jonas_:

Alla djur säljs i lådor man kan frakta hem dom i (alla jag köpt genom åren iaf). Men jag brukar ha med mig en stor frigolitlåda att lägga djuren i, håller värmen bra samt att det blir mörkt för djuren. Kan även lägga plastflaskor med varmvatten i lådan om du vill ha högre värme.


Medlem i SHF
61
74
Joachimlofgren:

Tycker inte du behöver känna dig varken dum, korkad eller idiotisk som du skrivit. Har man frågor så har man, det är ändå ett reptilforum. Lycka till med framtida mässfynd. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild