Reptilfoder - Var kan man beställa?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

1
0
Fuser006:

Hej Alla glada.

Ser att jag blivit lite omtalad här så tänkte försvara mig lite och tacka Jätte mycket.

Jag driver Hökarängens zoo och tro det eller ej Kega så är det så att jag hade kunder så sent som för 10 minuter sen från dina trakter i landet som betalat mellan 29:- till 39:- styck för Dubia.

Priset på Dubia från imazo styck ligger på 12.75 öre + moms. Då lägger man vanligt vis på 2,5 eller 2,8 för att betala personal kostnader, lokal osv.

Jag ligger just nu på 2:- för dubia tack vare att staten vill ha 25% av det jag säljer.

Då bör läggas till att jag jobbar gratis just nu och går minus bara för att göra mina kunder glada.

Har mega odling hemma och prislistor kommer komma från mini dubia upp till avels djur (insekter).

Jag gör 99% glada i stockholm över att finnas och alltid ha foder hemma av olika sorter och även ge så mycket info om fodret som bara går.

Kega Vet inte vem du är eller om du skickat mail till mig, jag svarar dygnet runt och är tydligen omtyckt pga att jag just gör så av alla kunder som kommer hit. Trist att du känner att det inte funkat i kontakten?

Men varför har du hört av dig om jag/vi är för dyra?

 


121
95
Kega:

Hej

Jag lät lite väl bitter i mitt inlägg, jag förstår ju också att man måste ha lite högre pris om man ska få en butik att gå runt. Hur ligger priserna om man vill köpa ett par hundra? 

Jag får min bil i nästa vecka, då ska jag ta och besöka butiken och kika lite.

 

 

 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild