Hur hittade ni till terrariedjur.se?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

248
40
Yoshi123:
Jag sökte på leopardgecko skötsel och kom hit och ett drygt halvår senare skapade jag ett konto.

156
224
Akesson:
Nu var det ju några år sedan, men jag var på en föreläsning om salamandrar som Mattias Muller höll på Ottenby Fågelstation här på Öland o blev då under "periodpausen" tipsad om TD o tillstucken ett visitkort av någon som tydligen kände en snubbe som hade startat en ny sida för terrarieannonser...

61
26
HerptilLasse:
Jag hittade hit för några år sedan när jag googlade efter skötselråd till vipergecko ungefär 2år senare skapade jag ett konto:)

5061
3824
Tropfrog:
Google.

Mvh
Magnus 

26
26
Jorg:
Visitkort på någon mässa

9
2
FroggyLovesCoffee:
Hmm, inte helt 100 men tror ja hitta via google när ja sökte om skötselråd för tarantellor 

53
19
Thaisthetic:
Googlade lite information om olika djur, hamnade här flera gånger. Minns inte riktigt varför jag gick med, men jag ångrar det hur som helst inte.

3
0
jesperolsen1992:
hej hur fungerar ditt heta system? Jag vill bygga mitt eget lilla system. Jag trodde att det i princip kunde göras något: www.vvsochbad.se/varme-klimat eller har jag fel?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild