vilken är den bästa CGD maten??

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

16
1
paddan:

HEJ!!

vi har precis köpt en ny ögonfrandgecko för första gången och vi har läst att den bästa maten är CGD mat. Så nu undrar vi vilken som är den bästa CGD maten?? och vart man kan köpa det i skåne län eller på någon hemsida??


14
14
andrea:

Hej!

Jag beställer från: www.herperschoise.se/category.html/repashy-superfoods Det funkar bra och snabb leverans(bra service) :) Har tyvärr inget tips på något närmare skåne.


305
147
HenkePetersson:

Tror jag sett sådan mat hos Ormar och sånt i Ängelholm, sen borde inte tropikhuset i Malmö ha det med, om inte så kan dom säkert ta hem om man frågar


424
32
samthe0ne:

Hej! Kul artt ni har köpt en av dem sötnosarna! 

 

Gå med i gruppen som heter Crested Gecko - Ögonfransgecko på Facebook,  där får du en massa tips och råd/ideer angående fransisar. Jag själv anser att det är en smaksak, hos ödlorna då, tycker de om en variant så tycker jag att de ska få den varianten/smaken. www.petsupply.com har flera olika smaker och märken.

 

Lycka till med allt! 


242
29
Blues:

Kolla petsupply han har olika sorter.Lycka till med fransen.


Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

Jag har testat två sorters CGD och då var det  Repashys som dom gillade, och för att variera lite så rekommenderar jag HC's Fruktpulver det har mina iaf tyckt om väldigt mycket. 


242
29
Blues:

Använder Repashy o  pangea fruktmix till mina Bauers kameleontgecos.


16
1
paddan:

Ok tack så hemskt mycket allihopa


Medlem i DHF
263
355
McPede:

Nu har PetOutlet också fått in Clark's och Black Panther så du har en hel del du kan testa för att hitta den variant som passar dina ödlor bäst.

shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=21446&grp=797808

Vilken smak som är bäst verkar vara väldigt individuellt, så en smak som går hem hos en går inte hem hos en annan.


16
1
paddan:

Tackar

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild