Reklam för butiker?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

225
4
ia_:

Undrar vad som räknas som reklam för en butik?

Kom just hem från en butik där jag fick 10 dubia och säkert 40 ökensyrsor för samma pris som jag fick 20 ängssyrsor för hos butiken jag handlat hos innan.

Det skulle man ju vilja tipsa om, men vet inte vad ni räknar som reklam och inte? Så man inte gör något dumt tänkte jag. :)


223
6
Susanne:

Jag tycker det är självklart att man får tipsa varandra om butiker som har bra priser. Ett forum är ju bara ett place där folk pratar med varandra, som om vi skulle träffas i mataffären. :) Hoppas Anders håller med. Jag är jättenyfiken på vilken butik du pratar om! :) 


225
4
ia_:

Jag vart sjukt nöjd i alla fall!

Fick de dessutom i separata "godisburkar", såna fyrkantiga i plast, utan någon extra kostnad. Så de kom med temporära "hemmet" på köpet! :D


223
6
Susanne:

Det låter bekant. Undrar om vi handlar på samma ställe. skratt... Söderförort i Stockholm?


225
4
ia_:

Stämmer bra! :D

Var där för första gången idag, hade inte koll på att just den här butiken fanns innan.


223
6
Susanne:

Då kanske vi träffas där nån gång. :) Jag bor bara några meter ifrån så jag springer där var varannan dag. haha

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild