Vad fick alla hem från Malmö mässan

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

892
492
Johnexotics:
Som texten lyder vad fick ni alla hem från mässan :)?

96
202
Eremit3n:
En Anthurium crystallinum, en stor luftplanta, ett par gratis små hoyor, bönbaggar och ett spindelterrarium i plexiglas. Allt betalade sig själv också eftersom vi sålde många klockgrodor. Superkul mässa.

892
492
Johnexotics:
Eremit3n skrev:
En Anthurium crystallinum, en stor luftplanta, ett par gratis små hoyor, bönbaggar och ett spindelterrarium i plexiglas. Allt betalade sig själv också eftersom vi sålde många klockgrodor. Superkul mässa.

Tror jag såg er ni sålde bara klockgrodor :)?

892
492
Johnexotics:
kom hem med dessa :)1023169_twjbbwmjoiqfkgupmvae.jpg1023169_rtkgrtujjxaerimjqvvi.jpg

1.0 Xenophrys aceras

1.1 paroedura lohatsara

96
202
Eremit3n:

Johnexotics skrev:

Tror jag såg er ni sålde bara klockgrodor :)?

Det stämmer, vi hade med 38 syskon av klockgrodor och lite akvarieväxter bara :) 

892
492
Johnexotics:
Kul att gick så bra för er :)

4
5
Emiliathorn:
Köpte en gargoyle gecko några jungfrugeckos och Armadillidium gestroi. Det var min första mässa också så det var riktigt kul :D1040520_whqjegrjaamtrylkbwnc.jpg1040520_mhsvjxwlmjbmntglyohs.jpg

3
1
Grodexperten:
Johnexotics skrev:
kom hem med dessa :)

1.0 Xenophrys aceras

1.1 paroedura lohatsara

Xenophrys aceras - Min WC-indikator får starka utslag ...

892
492
Johnexotics:
Grodexperten skrev:

Xenophrys aceras - Min WC-indikator får starka utslag ...

Jasså varför tror du det ?

3
1
Grodexperten:
Johnexotics skrev:

Jasså varför tror du det ?

Till största del erfarenhet och magkänsla. Ovanlig art i hobbyn som jag gissar du inte betalade jättemycket för? Du behöver så klart inte berätta hur mycket. Det finns många ovanliga asiatiska grodor och paddor på marknaden som är WC. Arter som sticker ut från de mer "vanliga" behöver inte absolut vara WC, men man behöver vara noga med att kolla ursprunget.   
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild