Sundsvall terrariemässa

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
FlickanOchSkatan:
Hej!
Detta blir mitt första år på mässan i Sundsvall. Tänkte höra lite från erfarna personer vad jag kan förvänta mig, vad jag behöver tänka lite extra på (pengar om det är swish, kort eller kontant) m.m. samt hur stor chansen är att någon där säljer kungspyton. Är otroligt taggad!

5898
4525
Tropfrog:
Jag gissar att det är precis som på alla andra mässor. Småhandlare i denna hobbyn brukar föredra kontant av naturliga orsaker. De som driver företag brukar ha möjlighet att ta antingen swish eller kort, ofta båda. Om det kommer handlare från utlandet så är nog kontant det vanligaste. Ta med alla alternativen.

Jag har nog aldrig varit på någon mässa där det inte funnits kungspyton till salu. Så det kan du nog räkna med.

Att tänka på: Allt eftersom dagen går så säljs mer och mer och sortimentet tunnas ut. Så se till att vara där direkt när de öppnar. På många mässor är det långa köer redan ett par timmar innan. Vill man vara först in så gäller det att vara där långt innan öppning. Exakt hur stort trycket är i Sundsvall kan jag inte säga.

Mvh
Magnus 

1
0
pelleson:
När går mässan i Sundsvall av stapeln och är det någon som ska dit med en Taggsvansvaran hona kanske. Mvh Per Kihlander Ockelbo 

5898
4525
Tropfrog:
pelleson skrev:
När går mässan i Sundsvall av stapeln och är det någon som ska dit med en Taggsvansvaran hona kanske. Mvh Per Kihlander Ockelbo 

www.terrariedjur.se/expos

Mvh
Magnus
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild