Tillräckligt med gömställen?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

234
1
tinagustafsson:

Det här är tillräckligt med gömställen till vår lilla Django va? :) Man kan inte ens hitta honom :p


508
304
Jonas77:

Typiskt kameleontnamn, är det en calyptratus?

Ser tätt och fint ut, se till att allt är klätterbart bara, så att "det gröna" inte bara ger med sig när det klättras.

Allt som allt ser det ut som ett terrarium ska se ut, dvs fullpackat. All tom volym är värdelös. Jag blir stolt. Bra jobb.


1159
625
Temla:

Håller med Jonas77. Ser jättebra ut.. Snyggt är det också! Nu känner han sig nog trygg bakom allt det gröna! :) 


234
1
tinagustafsson:

en panter är han :) Ja nu är de fullsmockat med lianer pinnar och växter, har liksom två väldigt stora benjamin ficusar som jag var tvungen att klippa lite för dem var så stora plus massa andra växter :) Nu kan jag absolut inte komma in med handen ens och inte hitta han heller haha :P Tack!! :)


234
1
tinagustafsson:

Tack Temla :) ja de borde han göra kan ju inte ens se honom så :P


508
304
Jonas77:

Sen kan ju terrarium ändra sig med tiden, det är lite evolution i det hela, det som klarar sig klarar sig, så ni får hålla efter om det dör av. Som sagt, det känns som att budskapet har gått hem tillslut, jättebra!

 


234
1
tinagustafsson:

jo precis de måste man ju :) tack Jonas, nu har de nått fram ;)


508
304
Jonas77:

Är det en juvenil? Se till att ha en bra matningsstation som den vänjer sig vid, så blir det lättare att hålla koll på matningen.


234
1
tinagustafsson:

vad är en  juvenil? :p Du menar iform av matskål? :)


508
304
Jonas77:

Är det en yngling?

Ja, här är en bra bas www.chameleonnews.com/03JanStrandHints.html

Till ett litet djur skulle jag använda typ en sån låda man får pizzasallad i (rektangulär) med en hål i l

locket, dubbeltejp för att fästa mot ett sidoglas.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild