Ingen som har sköldpaddor?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

111
116
aldabrachelys:
Har både land o vattenpaddor. Det bästa med sköldpaddor e att man har dem ute på sommaren.

504
396
Crippa:
Jag har en Alligatorsnappsköldpadda :) tråkigt att sommaren i Sverige är så kort då om man ska ha dom ute!

205
25
Strunten:
Har 1.1 Sternotherus oduratus.

Har en dotter på 2 år som absolut älskar sin morfars akvarium, hon kan glo i timmar!
Så nör jag fick ett erbjudande att bara jag kunde ge dom ett hem så fick jag dom så kollade jag upp arten och fattade det som att den är ganska ovanlig??  Oavsett vad så kom dom hit och ångrar det inte en sekund, skiiitroliga att kolla på när dom promenerar runt i burken :)

593
551
Redfoot:
Nja! att den skulle vara ovanlig är att ta i. Skulle nog vilja säga att det är den mes förekommande myskskäldpaddan i hobbyn. Detta föringar naturligtvis inte mi. Syn på att den är en trevlig art utan tvärt om, myskskäldpaddor över lag är trevliga djur att titta på. 
En som kan detta betydligt bättre än jag är Jeppe här på sidan jag hoppas han kan lägga in en kommentar och reda ut begreppen. 
/R

593
551
Redfoot:
sköldpadda och min syn på, ska det naturligtvis vara. Ibland är det ingen koppling mellan hjärna och fingrar ;)
/R

2
1
LillaMy696:
Jag är ny här på forumet. Har en leopardsköldpadda, en lite större hane, som anlände hit för inte så länge sedan. Håller nu på att fixa en rejäl utomhushage till honom så han ska kunna få vara ute så mycket som möjligt. Sköldpaddor är spännande & härliga djur!  Jag söker med ljus & lykta efter en hona till honom så han slipper att vara själv. Så är det någon av er som hör något om en större leopardhona som ska säljas så skulle både jag & Caj (leoparden) bli sååååå otroligt glada.

3
0
StarshadowsReptile:
Oj mena 2 reeves
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild