Saknad kategori

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

90
5
azbt:

Jag saknar kategorin terrariebilder på bildsidan


340
91
Copa:

Lånar tråden.. Saknar en foder kategori, där man kan skriva om olika foder till reptiler


Medlem i SHF
274
341
Jubari:

Bumpar denna tråd då jag också saknar kategorin terrariebilder. Sen skulle jag även vilja ha en mapp där alla ospecificerade bilder hamnar per automatik om man ej har specificerat sig, så att man enkelt kan gå in och se bilder där istället för att gå in på varje medlem och se vad de har laddat upp. Det förslaget kanske har kommit upp förut, vet ej men jag skulle gärna ha det om det finns möjlighet :) Vore även skoj att ha typ en topp10 lista på dem som har laddat upp flest bilder, hur många bilder de har laddat upp och såklart användarnamnet så man enkelt kan gå in och se just deras bilder! Vet att gamla repti hade något sånt och det gillade jag iallafall.


35
0
otrander:

det borde vara likes på bilderna och så kommer dem med mest likes upp typ topp 10 :) (jubari)


19
0
Ingo:

Saknar en giftorms avdelning! :)


366
155
Linus:

Jag tror trådar om giftormar får ligga på forumavdelningen om ormar. Det är inte uppdelat mer än så, och jag tror det kan finnas en poäng i det :)

Men Anders bestämmer ju, så du kanske får gehör ^^

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild