Hur matar ni era kameleonter?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

234
1
tinagustafsson:

nej dom  kollade inte hans tunga på roslagstull, och jag visste inte att dem kunde ha det då, jag har försökt kolla i hans mun när han har ätiti något men de är inte lätt att veta hur de ska se ut. och om han skulle hah det så borde ju antiotikan ha hjälpt då? Dom på roslagstull hade aldrig ens sett en kameleont så känns ju inte direkt någon mening att åka med han dit igen när dom inte ens vet hur dom fungerar typ. jag bor långt därifrån också.


234
1
tinagustafsson:

om jag ändrar ställe på terrariumet så att han inte kan se tvn tror ni att han blir orolig då? eller blir de bättre? :)


234
1
tinagustafsson:

fast om du kollar i min bildgalleri så kan du se hur det såg ut, fanns ungefär två grenar och nu är det många har det har jag gjort succestivt alltås inte ändrat allt på en gång. han är en panterkameleont dom äter ju bara insekter. Och jag har hört att dom blir stressad om det är för mycket djur i terratiumet. för förut när han matvägrade då var de masssor av syrsor och kackerlackor där inne sen när jag städadae så tog jag bort alla och bara satt in en åt gången då åt han ju en om dagen iaf.. men jag måste kunna ställa terrariumet en liten bit bort så att han inte ser tvn?


234
1
tinagustafsson:

jaha okej, kan man ge körbärstomater de är det enda jag har hemma, fast dem är inte ekologiska.. ska jag ställa ner typ en plastbunke på botten eller då eller? Ja jag tror de är det :)


234
1
tinagustafsson:

okej :) Tack så mycket! Ska försöka och hoppas :) Han åt en zohobas nu iaf :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild