Trevligt forum

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

305
147
HenkePetersson:

sen kändes det lite som att det var skillnad på medlem och medlem, irl friends till moderatorerna kom undan med mycket. medans som vissa andra här skriver blev blockade för att de råkat lägga upp dubletter av sköttselråd etc

Jag har inte varit medlem här så länge typ en månad, men ändå varit aktiv i forumet lite under tiden... hitills har jag inte känt att man blivit påhoppad eller något, utan alla försöker vara till hjälp så gått dom kan.

Vid det här laget på repti hade man både hunnit bli trakaserad och påhoppad för div stavfel och dyligt.


444
153
jpson67:

Tur vi har detta eminenta forum i stället, massa bra trådar har jag upptäckt och för att inte tala om faktabladet som är kalas. 


242
29
Blues:

Ja det är ett bra forum med en trevlig attityd.


Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Håller med, mycket trevligt forum. Faktablads-delen är suverän!


953
1840
peter54:

Instämmer med trådskaparen, detta är det hittills trevligaste och bästa terrarieforumet.

Repti.net hade mycket problem, bland annat med att en del medlemmar skapade massor av alias och sabbade i trådarna. Jag var moderator i det ursprungliga Repti.net, men när det nya Repti2 skapades blev jag undanröjd utan kommentar, kanske för att jag öppet påpekade att jag tyckte att det nya var dåligt, mycket sämre än det ursprungliga trots alla problem där. Jag förstod aldrig anledningen till plattformsbytet.

Sedan skapade ploa Reptisite, som var ett mycket trevligt ställe för oss terrarieintresserade. Där rådde också fin stämning och bra dialog. Alla vi som försökte hjälpa ploa hade stora förhoppningar, men det blev för tungt ekonomiskt och tekniskt att dra lasset själv för honom till slut, så sajten lades tyvärr ner.

Här på Terraiedjur.se är det bra stämning och nära till kontakt med Anders som seglar skutan. Med den IT-kompetens Anders har tror jag att den här sidan har alla förutsättningar att bli träffpunkten för oss alla i många år.

Tack Anders för ditt engagemang :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild