söker mentor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

10
0
adam123:

Hej mitt namn är Adam och har ett stort intresse för. reptiler. Jag söker en giftormsmentor som kan hjälpa mig få lite mer erfarenhet. av giftiga reptiler då jag har planer på att jobba på Tropikhus/tropikcenter där det förekommer mestadels giftiga reptiler. Jag har tidigare erfarenhet av ormar samt ödlor då jag på tenhults naturbruksgymnasium och. själv ägt/äger en del reptiler men min enda erfarenhet av gift är en praktikplats jag hade på Borås Tropikhus där jag höll på mycket med gilamonster och skorpiongiftsödla. Söker alltså en giftmentor i Jönköpings län som kan tänka sig att lära mig tack på förhand /Adam bolmstam :)


Medlem i SHF
4001
5023
Jonas_:

Ta kontakt med en herpetoligisk förening i ditt område, dom brukar anordna nybörjarkurser och du kommer även i kontakt med mycket duktigt folk inom hobbyn.

Ett tips är att kolla igenom forumet här, vet att denna fråga har diskuterats vid tidigare tillfällen, så något nyttigt hittar du säkert där :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild