önskar nån som kan bygga åt mig

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

5
0
Tobbqan:
Hej, jag skulle vilja köpa ett färdigt byggt terrarium där allt jag behöver göra är att sätta in växter i. jag vill ha en vatten del, vattenfall från topen och mycket för dem att klättra på. en 45,45,90 kanske?

det är till vampyr krabbor 

106
62
Kenneth58:
Annars finns där Terrariebyggarna, gör allt du vill.

5
0
Tobbqan:
Är dem duktiga? Går de att lita på dem

241
307
Lordguras:
Ja det är seriöst 

5
0
Tobbqan:
Får kolla in dem. Tack för tipset!

106
62
Kenneth58:
Även Åleds akvarium gör på beställning, har bara sett dom färdiga men inte testas deras.

Terrariebyggarna har jag haft många av, mest dom man monterar själv, platta paket typ Ikea.

1
0
Hennings:
om du vill skulle jag kunna bygga ett precis som du vill ha det. köper ett skåp går igenom hur du vill jag ska bygga upp det, jag vet vart man ska köpa allt till ett bra pris. jag har en grupp på facebook kolla gärna in den. heter Vivarium/Paludarium Sverige
jag har många års erfarenheter byggt många skåp i mina dar. tar inte betalt för mitt arbete plus att har jag allt kommer det bli klart inom en vecka. om du är intresserad skicka mail där du bäst når mig på thegreenman.rh@gmail.com
annars lycka till ha det bra/Rickard

5898
4525
Tropfrog:
45×45×90 är ju ett standardmått för exoterra. Det kan du köpa färdigt i nästan alla zoobutiker. Behöver inte byggas själv.

Mvh
Magnus 

892
492
Johnexotics:
Tobbqan skrev:
Hej, jag skulle vilja köpa ett färdigt byggt terrarium där allt jag behöver göra är att sätta in växter i. jag vill ha en vatten del, vattenfall från topen och mycket för dem att klättra på. en 45,45,90 kanske?

det är till vampyr krabbor 

Bättre köpa ett i glas för krabbor.

Skulle dock inte köpa från terrariebyggarna bara haft problem med deras terrariern 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild