Mässa + gammal leopardgecko

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

6
1
Sussilull919764:
Hej är och kollar här inne på mässor,blir det ingen i Göteborg? Min lepardgecko(Randis) är snart 22år hon börjar tackla av lite nu men hon äter glatt och bajsar som hon ska.Har försökt ge henne kackerlackor och gräshoppor men tvärvägrar,så hon har levt på ????.Hur gamla kan dom bli har läst lite men det har varit lite olika bud?

5099
3875
Tropfrog:
Att det inte finns någon information om kommande mässa i Göteborg betyder ingalunda per automatik att det inte blir någon. Förra mässan var för bara tre månader sedan. Går man tillbaka i tiden när mässan var återkommande så var det en gång om året alltid på senhösten.

Utan att veta vad som sker just nu inom GHF så skulle nog min gissning vara att det kommer information om kommande mässa under sommaren.

Om du är orolig över din ödla så rekommenderar jag ett besök hos veterinären. 

Mvh
Magnus

Medlem i SHF
4001
5024
Jonas_:
En leopardgecko på 22 år är en gammal ödla som definitivt har sina bättre år bakom sig. Men äter den så borde det fortfarande vara liv i gamlingen. Har du haft den alla år? 

När djur dör är det alltid sjukt jobbigt. Men med gamla djur som dör av typ hög ålder känns det ändå okej, tycker jag. 

6
1
Sussilull919764:
Jag köpte henne när hon var 3 månader hade henne i 12 år sen hände det saker i mitt liv som händer ibland,hon var hos en bekant i 10 år men nu är hon tillbaka hemma igen sen 2 månader! Så glad!

Medlem i SHF
4001
5024
Jonas_:
Sussilull919764 skrev:
Jag köpte henne när hon var 3 månader hade henne i 12 år sen hände det saker i mitt liv som händer ibland,hon var hos en bekant i 10 år men nu är hon tillbaka hemma igen sen 2 månader! Så glad!


Vad roligt att höra. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild