Föda/foder/odla foder

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SHF
34
4
fmiaou:
... kunde vara bra att ha samlat på en sida?

Medlem i SHF
4001
5023
Jonas_:
Det blir en väldigt stor sida... 

Ämnet foder och odla foder åt alla arter inom hobbyn är en enorm uppgift att samla på ett ställe, bara min spontana tanke : ) 

Finns ju rena köttätare, dom som uteslutande lever på grönt och en uppsjö av dom som äter blandad kost. Ju mer jag tänker på ämnet ju större blir det. Eller menade du något mer konkret? 

Medlem i SHF
34
4
fmiaou:
Jag tänkte på odling av insekter, micromask osv Inte råttor, kycklingar eller kaniner :-) Vilka sorter som finns, vad man INTE ska odla hemma (p g a lukt eller skada på hemmet t ex) diverse tips om billiga hemsidor. Off topic: har cricket express gått ur tiden? Kommer inte in på deras hemsida...

Medlem i SHF
4001
5023
Jonas_:
fmiaou skrev:
Jag tänkte på odling av insekter, micromask osv Inte råttor, kycklingar eller kaniner :-) Vilka sorter som finns, vad man INTE ska odla hemma (p g a lukt eller skada på hemmet t ex) diverse tips om billiga hemsidor. Off topic: har cricket express gått ur tiden? Kommer inte in på deras hemsida...


Jag förstår. Jag har odlat en hel del kackerlackor i insektsväg, men det sköter sig nästan själv. Annars har jag mest koll på det du inte vill ha med : ) olika gnagare och liknande. 

Jag har hört rykten om att cricket express lagt ner, tyvärr, dom var bra tyckte jag. Men vågar inte säga säkert! 

Hoppas någon kan bidra med mer än mig : ) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild