Hur mycket äter era Panter kameleonter? Vad äter dom?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

42
3
doohan:
Har en ca 10 mån Panter hanne som vägrar äta dubia, det är endast gräshoppor som han vill ha. Var utan gräshoppor 5 dagar och han ville inte ha trots att jag hand matar och skakar dem. Fick hem gräshoppor igår och han tog en direkt. senare på dagen tog han en till. Dom är stora

Men idag ville han bara ta en gräshoppa. Jag provade en gång på eftermiddagen och en gång till vid 18:30, men han var inte intreserrad.

Hur mycket äter era och vad äter dom? 

1228
464
leedragon:
doohan skrev:
Har en ca 10 mån Panter hanne som vägrar äta dubia, det är endast gräshoppor som han vill ha. Var utan gräshoppor 5 dagar och han ville inte ha trots att jag hand matar och skakar dem. Fick hem gräshoppor igår och han tog en direkt. senare på dagen tog han en till. Dom är stora

Men idag ville han bara ta en gräshoppa. Jag provade en gång på eftermiddagen och en gång till vid 18:30, men han var inte intreserrad.

Hur mycket äter era och vad äter dom? 


De käkar varanan dag, de kan tröttna på samma foder, så du bör ha fler. Mata gärna på morgonen efter de har kommit igång och värmt sig. glöm inte att gutloada.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild