Kameleont jemmen

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

5
0
Krystian:

Hej ! 
 jag letar efter en ung jemenisk kameleont Jag var på mässan i Stockholm men det var sådana köer och jag kunde inte köpa något i tid Jag letar efter det på Internet nu, men det finns väldigt få annonser. tack på förhand för all hjälp


4
2
MrFW:
Hej nu vet jag inte hur du gjort men sätt upp terrariet innan djuret är hemma så att du får en kännsla för de och vet hur allt lirar ihop. Ljus värme fukt. 
Kolla herpers choise i Uppsala de brukar ha. 

663
345
Johnexotics:
Krystian skrev:
Hej ! 
 jag letar efter en ung jemenisk kameleont Jag var på mässan i Stockholm men det var sådana köer och jag kunde inte köpa något i tid Jag letar efter det på Internet nu, men det finns väldigt få annonser. tack på förhand för all hjälp

 Finns köp och sälj del på sidan försök där :)

5
0
Krystian:
MrFW skrev:
Hej nu vet jag inte hur du gjort men sätt upp terrariet innan djuret är hemma så att du får en kännsla för de och vet hur allt lirar ihop. Ljus värme fukt. 
Kolla herpers choise i Uppsala de brukar ha. 

Jag har allt lugnt. Nu letar jag efter en kameleont, som jag skrev, för det är svårt att hitta en här i Sverige.

5
0
Krystian:
Johnexotics skrev:

 Finns köp och sälj del på sidan försök där :)

det första jag gjorde var att söka där ;) 

488
202
David:
www.tropiskarum.se verkar ha hemma

5
0
Krystian:
David skrev:
www.tropiskarum.se verkar ha hemma

tack, jag skrev där också och de har det inte

5099
3875
Tropfrog:
Det är den allra vanligast kameleonten inom hobbyn. Bara här på terrariedjur har hela 283 personer anmält innehav och de avlas frekvent på inom landets gränser. De har funnits på nästan alla mässor jag varit på. Borde inte vara några problem att hitta med bara en gnutta tålamod.

Det är viktigt att förstå att reptilbranchen inte är som andra branscher där alla säljare försöker att alltid ha varorna på lager. De kommer och går helt enkelt. Bara fortsätt leta. Kolla köp och säljavdelningen frekvent, besök mässor och ring butiker och lämna dina kontaktuppgifter så att de kan höra av sig när de får in. Detta fixar du.

Mvh
Magnus 

5
0
Krystian:
Tropfrog skrev:
Det är den allra vanligast kameleonten inom hobbyn. Bara här på terrariedjur har hela 283 personer anmält innehav och de avlas frekvent på inom landets gränser. De har funnits på nästan alla mässor jag varit på. Borde inte vara några problem att hitta med bara en gnutta tålamod.

Det är viktigt att förstå att reptilbranchen inte är som andra branscher där alla säljare försöker att alltid ha varorna på lager. De kommer och går helt enkelt. Bara fortsätt leta. Kolla köp och säljavdelningen frekvent, besök mässor och ring butiker och lämna dina kontaktuppgifter så att de kan höra av sig när de får in. Detta fixar du.

Mvh
Magnus 

ja, som du säger Om du läst rätt så fanns det ingen tid på mässan och jag var där från 12:30 och kön var väldigt lång Man kan säga att jag hade en kameleont under näsan ????och jag har letat länge, ca 6/7 månader men tack för din kommentar ;) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild