Vattenstämplar på bilder

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SHF
35
32
Gingerteaser:
Då jag själv nyligen fick mina bilder kapade och upplaggda i annonser här på sidan, skulle jag väldigt gärna vilja ha funktionen att alla bilder som läggs upp automatiskt får en vattenstämpel. 

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
För scammers är det ju tyvärr riktigt enkelt att bara googla upp andra bilder istället. Då tänker jag att det nästan är bättre att de kapar en bild från någon av oss, så chansen att det upptäckts och anmäls är större, än att de tar någon random väl undangömd googlebild.

Tänker också att jag vill kunna ladda ner bilder själv (har sparat ner en hel del av mina egna bilder från denna sidan när originalen är djupt undangömda på något minneskort någonstans) och då skulle fula vattenstämplar avsevärt försämra kvaliteten enligt mig.

Medlem i SHF
4001
5023
Jonas_:
Jag brukar också ladda ner mina egna bilder emellanåt och undviker gärna stämplar på bilderna : ) Jag förstår syftet men inget jag skulle vilja ha på mina bilder dock. Det går ju att märka sina egna bilder innan man lägger upp dom på internet om man vill. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild