Matarstation till kameleonter?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

42
3
doohan:
Har sett att sådana säljs i t ex USA, men jag hittar ingen som säljer sådana i Sverige! Finns det ingen DIY tips på att tillverka en själv här på forumet? Har letat men hittar inget, 

1228
464
leedragon:
doohan skrev:
Har sett att sådana säljs i t ex USA, men jag hittar ingen som säljer sådana i Sverige! Finns det ingen DIY tips på att tillverka en själv här på forumet? Har letat men hittar inget, 

tja, enkelt limpistol. Du kan kolla på mina bilder. Jag använder vattenfkaskor för att om de är okey att drycka för oss är det okey för de att käka ur, en typ av plast nät och sen hål i botten så om vatten från regnsystem kommer in, kan rinna ut genom dem.

42
3
doohan:
leedragon skrev:

tja, enkelt limpistol. Du kan kolla på mina bilder. Jag använder vattenfkaskor för att om de är okey att drycka för oss är det okey för de att käka ur, en typ av plast nät och sen hål i botten så om vatten från regnsystem kommer in, kan rinna ut genom dem.


Tack för tipset! Ska bygga en åxå. Fungerar den bra för dig? Jag som matfälla för reptilerna?

1228
464
leedragon:
doohan skrev:


Tack för tipset! Ska bygga en åxå. Fungerar den bra för dig? Jag som matfälla för reptilerna?

funkar bra som foderskål till kameleonter, de måste bara vänja sig vid det när jag inte har använt det på ett tag.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild