Importera djur

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SHF
87
67
do_it:
Tänk på otroligt mkt scammers så kör videosamtal så du ser att de verkligen ens har djuret hos sig. Vissa har gamla konton med bra betyg som de säkert skaffat själva så va försiktig.

229
223
Formula76:

Som förregående talar påpekar, tänk på scammers!

Jag har bara haft ett par köpes annonser ute på europeiska marknaden men blivit kontaktad av fler scammers än seriösa!
Ett varningstecken är att när DE kan ombesörja transporten hem till dig. För det har samtliga erbjudigt mig, tranporten kunde de ordna kvickt o lätt :-/
Och är de väldigt ihärdiga på att sälja till dig och vill att det ska gå snabbt....mja, backa då tillbaka lite.

Be om bilder, även på föräldradjuren om de har. Och kolla så de inte är googlade. 


23
33
FannyGoldfish:
Tack så jätte mycket för alla svar, har läst igenom dem alla! Vände mig utolmands för att arten (snarare morphen då) jag vill ha verkar näst intill omöjlig att få tag på inom europa, men har nu faktiskt fått tag på en uppfödare i Frankrike som kan möta upp mig på Hamm för avlämning så det verkar inte som att jag behöver leta utanför europa längre :) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild