App.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
4
Friemann90:
Det vore skitsmidigt om ni utvecklade en app som är utformad med samma funktioner som sidan. Jag hade lätt lagt en 15-20kr för en sån app. Tror att fler skulle tycka det var ursmidigt. Som det är nu får jag inga notiser eller någonting när nåt händer här och sitter inte på internet så mycket, så för oss på språng eller dylikt vore en app guld värd, om det inte redan finns. 

663
345
Johnexotics:
Tror denna frågan har kommit upp innan. Och inte alla som vill lägga pengar på app :P klart jag hade gjort det 

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Friemann90 skrev:
Det vore skitsmidigt om ni utvecklade en app som är utformad med samma funktioner som sidan. Jag hade lätt lagt en 15-20kr för en sån app. Tror att fler skulle tycka det var ursmidigt. Som det är nu får jag inga notiser eller någonting när nåt händer här och sitter inte på internet så mycket, så för oss på språng eller dylikt vore en app guld värd, om det inte redan finns. 

App har tagits upp flera gånger tidigare på forumet och har för mig att det alltid landat i att det skulle bli en hel del jobb som inte hade gjort sidan så mycket bättre. Däremot tycker jag faktiskt att det vore en bra idé om man kunde sätta på mailnotiser på t.ex. pm, så det skulle bli lättare att nå mer inaktiva användare. Det hade ju egentligen inte behövts en helt egen app för det.

1
7
n0rtzy:

Hej! 

En app vore ju hur bra som helst. Jag kan gärna utveckla en app som skulle hjälpa alla medlemmar. Jag är utvecklare sen många år tillbaka och har lite extra tid på händerna. En admin får gärna kontakta mig vid intresse! :)  


2
4
Friemann90:
n0rtzy skrev:
Hej! 

En app vore ju hur bra som helst. Jag kan gärna utveckla en app som skulle hjälpa alla medlemmar. Jag är utvecklare sen många år tillbaka och har lite extra tid på händerna. En admin får gärna kontakta mig vid intresse! :)  


Det vore ju helt dunder med en app, eller oaf som han innan sa, att man får en notis vid mail etc
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild