Priser i Hamm?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SHF
4003
5037
Jonas_:

Finns det någon sida där jag kan se utställare & lite prisexempel på djur på mässan? Ska boka någon pytonorm men vill se på ett ungefär vad priset landar på innan jag skickar med pengar :)

Tack på förhand /Jonas


3
0
stefanh:

Reptil room i England å Bob clark.com


733
295
markusbabs:

www.terraristik.com/tb/list_classifieds.php


Medlem i SHF
4003
5037
Jonas_:

Ni som köpt ormar i Hamm, har ni åkt ner & hoppats hitta det ni söker eller ska man förhandsboka djur på nätet?

Mvh J.G


28
12
Jonte:

Hej Jonas, jag var på hamm mässan tidigare i år, och där fanns istortsätt allt som går att få tag på i reptilväg. Vilken pyton hade du tänkt dej? priserna där nere var betydligt lägre en i Sverige.

mvh


Medlem i SHF
4003
5037
Jonas_:

Det är blodpyton..som vanligt ;) vet att det brukar finnas gott om dom där nere, mest för att vara på den säkra sidan jag frågade om bokning och så..


28
12
Jonte:

Hehe ok;) jo de är klart att man vill vara på den säkra sidan, men det lär finnas där.

mvh


733
295
markusbabs:

Om du åker bil Jonas, Så hojta till om du kanske vill ha nån som hjälper till med soppan ;)  hehe


Medlem i SHF
4003
5037
Jonas_:

Jag kommer inte åka själv (om ingen tar med mig i bilen, jag är trevlig & betalar bensin!) kommer nog endast skicka med pengar & inköpslista med någon bekant :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild